Måndag 19/5 - 08

Oj oj oj! Bara fått en jobbdag denna vecka, och jag som kunde hela tre dagar. Men då behövde dom inte mig! Sånt är surt! Så jag kommer att tillbringa största delen av min lediga tid på macken. Här känner man att man är uppskattad och man kan greja med det mesta. Det är väldigt roligt på macken, jag får ta hand om det jag gillar bäst, nämligen filmerna!!! Skulle kunna jobba med det varje dag. Samtidigt vet jag att det inte är så mycket pengar i lagerbranschen så jag blir kvar på mitt gamla jobb med min gamla lön (som nu har höjts så jag är ganska nöjd faktiskt).

Annars ska jag försöka se en del filmer denna vecka.
Har ju sett att det kommit en del nya på videotoppen
så nu ligger jag efter.
Hade bara sett 28 filmer av 60. Skandal!!! =)
Har kommit ifrån filmtittandet nu, beror nog en del
på vädret men sen så har jag ju
ett litet monster hemma som man får springa omkring och jaga.
Det är ju inte en lugn stund!!

Igår spenderade jag nästan hela min dag tillsammans med Petter och Mi och Elias. Först gick vi tipspromenad i ett fruktansvärt kallt väder och senare efter att Anders kommit hem så gick vi hem till dom. Pojkarna hade ölprovning och jag själv drack tre cider. (Kände på tre cider, då är det illa!) Loke ville dock inte göra som vi ville, alltså sova, så han fick sitta med oss men till slut fick vi ge oss. (Loke vann med andra ord). Vi gick hem och la ner honom i sin säng, han fick lite mera välling och efter några sekunder så stensov han.
Vi var hos Petter och Mi vid halv sex tiden. Vi gick hem runt tolv. På hela den tiden hann vi inte spela klart en omgång av Gin Rummy, det är ju helt otroligt!!!

Kommentarer
Postat av: proppan

tjena tjejen. fixa barnvakt nu så d blir sexparty på torsdag =) se Iron Man, den va gooood..love robert downey jr, he´s a hotty

2008-05-20 @ 13:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0