Lördag 17/5 - 08

Min dag har varit toppen! Jag och Charlotta var på ett stort pärlparty. Det var olika stationer som tio personer skulle deltaga i. Vi var en station, sen så var det massage och klippning, kläder och smink. Hos oss skulle alla få göra var sitt halsband och alla dök i med full inspiration och vi hade jättekul. Hela dagen fanns det mycket gott att äta i form av meloner, jordgunnar, kex, ostar, snacks och nötter. Blåbärspaj och vaniljsås fanns det också. Senare under dagen fick vi grillat kött och potatisgratäng så våran dag var fulländad. Det var många som var intresserad av det vi hade och många tog pärlparty lappar så vi hoppas givetvis att de hör av sig.

Jag känner mig ganska så nöjd med mitt liv nu, allt faller på plats och jag och Anders är kärare än någonsin. Men det är ändå något som bekymrar mig, något som sticker i mitt hjärta. Jag ser att min lillasyster inte mår bra. Det verkar inte som om det finns något jag kan göra för att hjälpa henne och det skär i mig. Hon är ju mitt allt, min lilla stumpa, så om inte hon mår bra, då mår inte jag bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0