Torsdag 27/3-08

Oj oj! Vi har varit utan både telefon och bredband i några dagar nu så jag har nästan haft abstinensbesvär =) men nu är det fixat så nu är det fart på tangentbordet.

Idag är det en spännande dag. Husvisning halv fem. Ska bli så kul att få se om det huset som jag tror är perfekt för oss verkligen är så bra som jag tror. Jag hoppas ju verkligen det!

Igår var syster här och bjöd oss på pizza. Det var en Hawaii och den var mycket god. Men det var sista pizzan som jag ska äta på mycket länge. Nu får det vara nog!!! Efter jag hade ätit pizzan så kände jag mig så äcklig! Man äter ju alltid så mycket så att det gör ont i magen, det känns som om man ska sprängas. Så nu har jag bestämt mig! Inga mera onyttigheter, jag ska bli "ren". Det kommer att bli tufft men jag kommer att klara det, det vet jag. Lite jävlar anamma så går allting!


Resan till Stockholm är nu spikad. Vi åker den 9 maj och det ska bli så härligt! Att bara komma bort lite grann, jag och mina älsklingar. Vi behöver det. Iallafall jag och Anders. Det är så mycket nu hela tiden att vi knappt ser varandra. Att vi möts i dörren när han kommer hem från jobbet och jag ska till jobbet kallar jag väl inte ett förhållande direkt. Men vad ska man göra? Vi behöver ju pengarna.


Vi gjorde en del bra grejer igår. Jag ringde och kollade upp lite försäkringar på min bil och sen så skickade vi in papprena till Lokes dagis. Äntligen! Det är ju ändå 4 månaders kö så man får ju vara ute i tid. Den 1 september är det dags för honom att göra entre på ett av alla dagisen är i Grästorp. Och just det, det heter ju förskola nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: proppan

fan va gött att ni ska åka t sthlm nu da..härligt, hoppas på sol bara. ååååförskolan...skojigt för honom=)o du, ja känner samma som du..ingen mer pizza..UÄCK! ska vi tävla vem som håller sig längst?

2008-03-28 @ 10:15:43
Postat av: Ehrniz

Ville bara säga jag har skaffat mig en blogg...

2008-04-04 @ 01:38:35
URL: http://ehrniz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0