Söndag 16/3-08

Ja vad ska man säga.
Visste ju hela tiden att Charlotte skulle vinna Melodifestivalen. Vilken stjärna hon är!!!! Det kommer att gå bra i Belgrad. Tror ju iallafall att vi får en plats efter kvalet.
Jag var hos syster igår och blev bjuden på tacos och sen fick jag ta ett varmt bad och jag fick även en lermask insmord i ansiktet och sen var det dags för festival så gårdagen var kanon bra.

Min pappa kom hem igår också och åt frukost med oss. Det är ganska så ovanligt men han är så kär i lille Loke så han tar alla chanser han får att få träffa honom. Det är faktiskt himla kul att få se dom ihop.

Fick reda på att en av mina kompisar blev dumpad  för en ganska så allvarlig sak. Hon berättade för sin pojkvän att hon inte skulle göra abort om hon mot all förmodan skulle bli gravid, även fast hon åt p-piller. Då dumpade han henne!!! Hur kan man göra en sån sak? Jag förstår henne precis för den inställningen har jag haft i alla år. Det är ju inte säkert att man kan bli med barn igen efter en abort. Jag skulle aldrig våga chansa om det. Men jag kan inte förstå att man kan bli dumpad av en sån sak. Hon är givetvis jätte ledsen över den här saken och hon saknar givetvis honom men jag hoppas att hon snart inser att hon har det bättre utan honom. Det är ju lätt för en annan att säga men man inser det efter ett tag. Man ska kyssa många grodor innan man hittar prinsen( jag är ett praktexempel på det, och det är jag inte stolt över).

Kommentarer
Postat av: proppan

vem har blivit dumpad?

2008-03-16 @ 15:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0