Skärtorsdag 20/3-08

Ja då var sista natten gjord på ett tag. Så skönt! Är nu ledig ända tills på måndag och då blir det en tre dagars vecka till. Det är skönt att veta att och när man får jobba. Då kan man planera in sitt liv lite grann.

Ska gå upp hyfsat tidigt idag, runt tolv tror jag. Då kan jag få pussa lite på min Anders innan han åker till jobbet. Har ju en hel del att greja med hemma inför helgen. Vi har massa tomma ramar som vi äntligen har fått upp på hyllorna, det är nog dags att sätta in lite kort i dom. Det kan jag göra och sen kan jag ju alltid städa så jag kan nog få min dag att gå.

Imorgon ska jag följa med Anders till macken, det är nog en del att göra innan påskafton. Efter det ska jag försöka handla lite, ska ju påsksmycka lite hemma med ris och påskliljor och tulpaner olika färger. Ska bli roligt. Undra hur länge affären har uppe på långfredagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0