Onsdag 5/3-08

Klockan är 8:00 och jag är uppe och har gett Loke mat. Solen skiner redan och det ser ut att bli en fin dag. Får nog bli en promenad sen tror jag. Fick lite energi nu när man har sett solen så jag har plockat ur diskmaskinen, vikit tvätt och städat undan lite här hemma. Hoppas nu att Anders kan ta ett tag med dammsugaren när han kommer hem.

Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev men jag kan ju sammanfatta lite kort.

Lördagen var suverän! Hamnade på Hotell Sofia =) och servicen var kanon. Fick lägga mig i badet det första jag gjorde och samtidigt puttrade middagen ute i köket, kan det bli bättre? Så jag kunde bara ligga och njuta med ett glas vitt i handen. Toppen! Maten var jätte god (ska försöka göra det idag) och sen var det Melodifestivalen. Och den deltävlingen var absolut bäst! Det kan ha att göra med att vi var 6 tjejer som satt och skrek högt när Linda och Charlotte vann. Sen blev det Lipz och det var jätte kul att få dansa av sig lite grann.

Söndagen var inte så hemsk som jag trodde att den skulle bli. Hade lite huvudvärk men efter en Ibumetin så gick det över. Jag åkte och lämnade Loke hos mamma och sen fortsatte jag till Nossebro där jag jag skulle hjälpa till på macken. Det var min dag det....

Måndag var lugn. Jag och Anders tog en promenad när han kom från jobbet och sen sov jag eftersom jag skulle jobba natten.

Tisdagen var ganska så lugn också. Jag sov till halv två och sen åt jag och tränade på min Orbitrek. Jag körde 10 minuter nu så det tar sig =) sen åkte jag och Loke till Salstad. Loke skulle vara hos sin farmor och farfar några timmar på kvällen för jag skulle till Charlotta och pärla. Det var en härlig känsla att komma hem och veta att man skulle få krypa ner med sin älskling.

Vad som kommer att hända resten av veckan:
Onsdag, jag ska till Charlotta idag också. Vi ska ha pärlparty nästa onsdag så tiden börjar dra ihop sig. Vill ju ha massa nytt att visa upp nu när våren är här. Så fort Anders kommer hem idag så är det mat och sen ska jag försöka sova, sen blir det Charlotta och direkt från det så blir det jobbet.

Torsdag, sova tills Anders åker till jobbet. Han börjar tolv. Sen kommer Linda och hälsar på  och då ska vi ut på promenad och träna lite på dansmattan =) Anders slutar fem och då ska maten vara klar och sen ska jag och Linda krypa ner i sängen eftersom det är jobb igen. Pust och stön!!!

Fredagen kommer att bli rolig. Ska försöka sova till tolv iallafall och sen ska vi ut till Salstad och hämta massor av Anders leksaker som han har sparat sen han var lite. Det ska visst vara i jätte fint skick så Loke kommer nog att vara nöjd om några år. Sen blir det Trollhättan där vi ska sprätta pengar. Behöver köpa kläder till Loke, han växer så det knakar. Efter det hoppas vi på Heroes kväll med Olsson och Sara.

Lördag hoppas jag att vi sätter upp alla grejer jag köpte på Ikea innan Anders åker till jobbet. Ska följa med honom så han slipper att vara ensam på en lördagkväll.

Söndag efter Anders har jobbat klart ska vi hälsa på Kim och Hanna. Har inte varit hemma hos dom så det ska bli spännande att se hur dom har det.

Så här ser mitt liv ut!!! Det är faktiskt riktigt stressande att ha planerat allt i förväg. Samtidigt så här det sån här jag är... Det är ju skönt att veta att man inte är sysslolös =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är verkligen as fint väder. Ska nog också gå en promenad

2008-03-05 @ 10:13:03
URL: http://bournetobe.blogg.se
Postat av: proppan

jahadu planerat in i minsta detalj..vi ses nästa vecka då =) hihi

2008-03-05 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0