Onsdag 19/3-08

Ja gårdagen var kul som alltid när man är hos Charlotta.
Vi har det helt enkelt så roligt ihop.
Vi gör något som vi båda tycker om, att pyssla och greja med pärlor.
Det är synd och skam att man inte kan träffas oftare och greja.


Denna dag kommer inte att bli som jag planerat. Hade tänkt att bara ta det lugnt eftersom jag inte kommer att få sova så mycket för Anders börjar klockan tolv. Förhoppningsvis vill Loke sova idag (det ville han inte igår) så jag kanske är lite piggare på eftermiddagen för då får jag nämligen besök av systeryster. Vi hade väl tänkt ta oss en promenad i detta kalla väder. Tror snart att jag kommer att emigrera! Sen blir det väl lite kaloriförbränning på dansmattan också. Ett jätte kul sätt att träna på, man glömmer ju liksom av att  man tränar för man har himla roligt.
Sen ska vi göra kycklingsallad tills Anders kommer hem. Han slutar fem så han är nog hemma runt sex. Bara så att alla vet så tar det ungefär en timme att åka från NOSSEBRO! (aj aj detta kommer jag att få skit för) men det struntar jag i. Han vet att jag älskar honom även fast jag klagar på att han kommer hem så sent. Det är ju bara för att jag vill spendera lite tid tillsammans med honom som jag blir så irriterad.

Jag tror att denna våren kommer att gå fort.
Jag och Charlotta har många planer och många inbokade pärlpartyn och sen så händer det en del andra grejer.
I april ska vi ju på Joe Labero tillsammans med Sofia och Andreas och i maj blir det Stockholm.
Och det kommer att bli av, det är inte bara något som vi snackar om utan vi har faktiskt kollat upp hotell och grejer.


Påskhelgen kommer att bli trevlig också. På påskafton kommer vi att bli 12 stycken på knytkalaset. Mycket roligt att få träffa (nästan) alla. Sen på eftermiddagen tror jag att det blir lite kalas ute i Sparlösa hos Veronica och Stefan (iallafall om jag får min vilja igenom). Louise och barnen kommer hit och Anders föräldrar ville också hitta på något så det blir nog lite knytkalas stuk på det hela där också. Och det är inte mig emot, alltid kul att se vad andra har med sig att bjuda på.

Kommentarer
Postat av: proppan

ja bokar dig för att titta på Hairspray nästa vecka!!!!!!! det får inte gå för länge mellan gångerna vi ses!

2008-03-19 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0