Måndag 10/3-08

Det blir aldrig som man tänkt sig!!
Anders skulle vara ledig idag så vi skulle greja lite på morgonen och sen skulle jag kunna sova eftersom jag ska jobba inatt. Senare skulle jag åkt till Charlotta där vi skulle lagt den sista tatchen på smyckena innan pärlpartyt på onsdag. Men tji fick jag!! Anders var tvungen att jobba kvällspasset så mina planer gick åt pipsvängen!!! Var hyfsat förbannad över det ett tag men det gick över. Det är ju inte hans fel. Jag ska träffa Charlotta tidigare på onsdag istället så det löste sig. Ofta går det ju att lösa om man vill, man behöver bara anstränga sig lite grann =) dra i lite trådar om man säger så.


Har planerat att ha knytkalas för släkten på påskafton.
Det ska bli himla roligt.
Det var längesen vi träffades allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0