Lördag 1/3-08

Gårdagen var lyckad! Efter att ha jobbat hela natten och sedan fått sova två timmar på morgon var det dags för Ikea! Jag hämtade upp Linda och undrade lite lätt om vi inte var riktigt kloka. Jag var jätte trött och trodde inte att jag skulle orka köra men det gick riktigt bra. Vi var betydligt piggare än vad vi hade väntat oss och dagen blev kanon! Jag skulle inte ha så mycket men när vi åkte därifrån var jag 3390 kronor fattigare. Oops!
Sen myste jag hemma med mina älsklingar men efter ett tag var jag tvungen att gå och lägga mig en stund och det gjorde susen. på kvällen såg vi klart Bee Movie, den var helt Ok.


Idag är Anders på Sci-Fi mässa i Gbg tillsammans med Olsson. Hoppas att killarna har det skojsigt med varandra =)
Jag däremot väntar på att han ska komma hem så att jag ska få åka till Sofia!! Vi ska ha en mysdag med bad och ansiktsmask och vin. Sen blir det melodifestival en och sen utgång. Det blir nog Lipz eftersom vi vill dansa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0