Tisdag 3/6 - 08

Idag ska jag inte jag jobba så jag har spenderat min dag med syster yster och Loke.

Gårdagen var härlig. Först gick jag upp tidigt och åkte till Vbg där jag träffade Charlotta.
Hon har varit aktiv under dagarna som vi inte har setts så hon hade gjort klart dessa halsband.
image21

Jag lämnade en beställning och detta blev resultatet och jag är mycket nöjd.image22

Under tiden som vi satt och pratade och kom på nya ideer så gjorde Charlotta detta halsband image24


Efter att jag hade spenderat några timmar hos Charlotta skyndade jag mig hem för då skulle vi träffa Petter, Mi och Elias. Vi hade bestämt att vi skulle åka till Spiken och spela minigolf.
Men det visade sig att minigolfen var stängd så vi satte hos för att fika.
Jag hade bakat en kaka (händer inte alltför ofta)
Vi hade en trevlig dag tillsammans med familjen Johansson/Andersson och alla var på gott humör.
Pojkarna (alltså Petter och Anders) var glada som alltid när dom två kommer ihop
image28Bus med barnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0