Tisdag 1/7 - 08

Yes! Jag har följt mitt träningsschema i två dagar och det är jag stolt över. Tyvärr har det inte gott lika bra med maten men det ska jag ta tag i nu. HAr varit och hjälpt till på macken två dagar i rad och det är så svårt att inte stoppa något i munnen. Det är ganska så stressigt därborta och det är inte lätt att hinna äta så då blir det att en godis slinker ner. Det mättar för stunden men det är ju absolut inte bra och det vet jag.
Imorgon hoppas jag på att vi ska åka och plocka jordgubbar, det får bli min vardagsmotion imorgon =)
Senare blir det jobb =(

Helgen närmar sig med stormsteg och jag längtar som bara den.
Kommer att bli som en liten minisemester och det kan vi behöva nu efter allt slit med macken.
Gott och komma bort och tänka på något annat.
Även fast det kanske inte är så långt;
)

Kommentarer
Postat av: proppan

ja hela denna veckan e uppbokad förutom sönda så då kanske d blir gardis om vi inte åker t kusten lr nåt =)

2008-07-02 @ 18:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0