Söndag 27/1-08

Härliga väder!! Jag och Loke tog en promenad och när vi var ute passade vi på att hälsa på mamma och Roger. Det var trevligt att få komma in i värmen för även fast solen skiner kan jag berätta att det är väldigt kallt ute!!!

Tog äntligen in utebelysningen från balkongen, tänkte att det kanske var dags nu.
Det var ju ett tag sen det var jul men GUUUD så trist det ser ut nu!!


Hängde upp min franspaneler inne i "klädkammarn" och det blev mycket bra.
Ska köpa sånna till vardagsrummet också, och det snart.
 Behöver lite ombyte nu känner jag, det förnöjer!

Imorgon är det heldag med syster yster, ska bli skojsigt!
Först ska vi träffas och sola, sen träna och sen bada och basta. Efter det blir det lite shopping. Ska bli kul att umgås med syster lite grann, det var ett tag sen vi hittade på något bara jag och hon.


På fredag ska pappa bjuda oss på Koppargrillen i Vbg. Det blir till att spara points hela veckan för jag tänker ta bearnaisesås, så enkelt är det!!! Men jag tar bredvid, då kan jag bestämma själv hur mycket sås jag ska ta. Anders gillar det också, då kan han ta det jag inte vill ha =)

Kommentarer
Postat av: proppan

när ska vi ses då gumman?

2008-01-27 @ 21:29:44
Postat av: Linda

jobbar den 15 å 16 feb :S min lång vecka
tyypppiskt!

2008-01-28 @ 05:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0