Lördag 26/1-08

Ingen bra dag idag!
Känner mig sjuk och det är inte bra!
Är förkyld och fryser och halsen är inte riktigt som den ska.
Känner mig eländig helt enkelt!

Var och vägde mig idag. Det var åt rätt håll men det var knappt att det märktes på vågen. Man får ju sig en tankeställare. Är det verkligen någon idé att hålla på? Det hjälper ju inte iallafall! Men så kom om jag hem till min underbare pojkvän som sa: Jätte bra Mia! Allt som är minus är ju bra! Och ja, han har rätt! Så det är bara att fortsätta även fast det tar betydligt längre tid för mig än för vissa andra =( 4 kg på en vecka!!! Helt otroligt och bra jobbat!


Vi hade ju besök av Kim och Hanna igår och jag måste säga att jag aldrig har sett Kim så här.
Han är verkligen kär i sin Hanna.
Man ser det på honom och han visar det för henne hela tiden.
Kim visade verkligen upp en helt ny sida.
Och jag måste säga att det var verkligen roligt att se honom sån, det förtjänar han.


Kommentarer
Postat av: proppan

JO DET FUNGERAR VISST! men inte me räkmackor o pizza! D KLARAR DET! lovar att ja ska försöka hjälpa dig! du vet ju att du vill!

2008-01-26 @ 17:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0