Lördag 19/1-08

Vädret är ju ganska okej idag. Solen skiner och det regnar inte så det vore ypperligt för en promenad...
Men jag tror att jag kommer att hoppa över den för det blåser orkan ute!!!
Efter min vägning idag (som var +) såg jag att träd hade blåst ner över vägen och en busskur såg helt demolerad ut, den var typ knäckt och lutade bakåt, så nej! jag och Loke stannar helt enkelt inne idag. Vill ju inte riskera att blåsa iväg eller få en soptunna i huvudet. =)
Som sagt + på vågen idag, det är inte så konstig efter dessa veckor utan VV. Men det var nyttigt att åka på lektionen. Har nu fått ny energi så nu ska jag ta tag i det igen!
Ska snart ta tag i städningen, får ju gäster idag! Det blir spel och dricka ikväll. Ser fram emot ett glas vin, ska bli gott.


Såg Let´s dance igår ute hos Vera och barnen. Det var mycket trevligt och Vera hade gjort en så god räksmörgås. Den var mums!
Tur att Uffe åkte ur Let´s dance, han såg allt bra sliskig ut. Vill se mer av Danny, det syns ju att han kan dansa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0