Ljusare tider?

Min dagliga promenad blev av! Jag och Loke gjorde oss iordning och gav oss iväg vid fyra snåret och då var det fortfarande ljust ute =) Kändes härligt! Är det så att våren är på väg?
Sen när jag kom hem blev allt mörkare och det fort också... Innan jag gav mig iväg på promenad tittade jag till vår tvättlista och insåg att vi hade haft tvättid från 07:00-17:00. oppps! klockan är som sagt 16:00 så jag tänker att jag hinner väl med en vit tvätt i allafall och slänger in den.
När jag kommer tillbaka möter jag mina grannar i trappen och dom undrar vem det är som tvättar på deras tvättid. Dubbel opps!!! jag skämdes ganska rejält när jag insåg att vit tvätten tar två timmar!!!! Men det gick bra, dom lät mig få färdigt min tvätt. Så nu ska jag vara nere prick klockan sex och slänga in min tvätt i torktumlaren.



Det får nog bli en film och en kopp te och macka snart. Drama med Russel Crowe " A Good Year". Får väl se om de är något att ha.



Är uppe i 11500 steg idag!! Klapp på axeln!


Kommentarer
Postat av: Linda

Duktig du e ¨då :D

2008-01-17 @ 20:48:45
Postat av: proppan

ja klämde RENT häromdan..o du tycker den va dålig..stackars flicka..tokbra ju! olåtarna..mums! älskar sånt

2008-01-17 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0