Ändrade planer

Det blir ingen tripp till Charlotta.
Dom ringde från jobbet och undrade om jag kunde jobba, och känner man mig rätt så kan jag inte säga nej till pengar.
Som tur var så börjar Anders kl tolv imorgon så jag hinner sova en liten stund.
Det kommer jag behöva eftersom jag ska jobba på onsdag natt också.
Pengarna bara hopar sig!!!
Vad ska jag göra av allt =)


Jag och Loke var ute och traskade i det fina vädret idag.
Solen sken så jag tänkte att jag skulle ta en långpromenad
(kan ju inte vara sämre än Sofia =)
men det var så jäkla kallt!!!
Min haka domnade bort eftersom jag inte tog med mig någon halsduk.
Får ju skylla mig själv i och för sig.


Kommentarer
Postat av: proppan

halsduk nästa gång o fler promenader=)

2008-01-22 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0