Tisdag 12/2-08

image1
Ny frisyr förresten!

Jag vet knappt vart jag ska börja! Det har ju gått några dagar sen sist jag skrev och jag orkar verkligen inte skriva om allt det som hänt. Loke har varit jätte dålig, han har haft
hög feber sen i fredags ochdå fick vi åka till akuten. Idag är första dagen som hans feber har varit under 39 grader utan att han har alvedon i kroppen. Har varit hos läkaren idag igen och så jag väntar på att han ska ringa och berätta vad han kan få fram utav dom provsvaren vi lämnade förut.

Vägningen i lördags gick super! - 1,2 kg! Det var toppen verkligen, så nu är jag peppad till max. Det har dock inte varit så lätt att äta hälsosamt när man inte har någon tid att äta över huvudtaget.

Har inte sovit en hel natt sen i fredags och det börjar tära på mig ganska så bra. Inatt bröt jag ihop när Loke vaknade igen vid två tiden. Samtidigt vet jag att Anders ska upp och jobba så det är inte mycket annat att göra än att snällt traska upp och sitta med Loke tills han blir trött igen. Som tur är har jag " Biggest loser" som jag har kollat en hel del på.

Vi får se hur det går imorgon när man ska jobba natt, kommer garanterat att vara helt slut men men, det är ju pengar. För det är väl allt? eller hur är det egentligen?

Simning med tjejerna imorgon! Ska bli skönt att få röra på sig lite. Har ju inte kunnat att gå ut och gå nu när Loke varit sjuk. Så jag har ju kommit efter i steg tävlingen ganska så mycket nu också.

Fuck!! Det går inget vidare just nu!!!


Kommentarer
Postat av: proppan

bara o ta nya tag kämpa på. d gick ju bra inatt o d verkade ju gå bra me loke där hemma oxå=) d går åt rätt håll igen o ida e d sol =)

2008-02-14 @ 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0