Söndag 24/2-08

Det var riktigt trevligt och skönt idag! Syrran hade fixat mycket god mat (betydligt godare än när jag lagade samma sak) och det var så mysigt att få lägga sig i ett varmt bad och ha massa tända ljus runt omkring. Fick salt i vattnet och lermask i ansiktet så när Linda släckte ner ljuset så var jag helt avslappnad. Skulle verkligen behöva något sånt oftare. En massage också, det hade inte skadat =)

Har ju glömt att berätta att vi gjort om i sovrummet. Det är ju så trångt där inne nu eftersom Lokes spjälsäng står där också så jag har haft en idé jätte länge men Anders har inte velat lyssnat på den. Men så ändrade han sig och vi gjorde följande: Vi tog bort sängstommen och satte på ben på sängen istället och VOILA! Mycket mera plats. Det var en hel del jobb men det blev mycket bra och vi båda är nöjda och det är huvudsaken.
Så fort vi får bort Anders hemska snuskyl ur det rum som Loke ska ha då flyttar vi in Loke dit. Han sover ju hela nätterna igenom nu så då kan ha lika gärna ha sitt eget lilla kryp in och vi kan ha det som vill vill i sovrummet igen.

Imorgon är det dags för Anders att jobba igen. Själv ska jag nog ta en lång promenad, en riktig söndagstur. Beror ju lite på vädret i och för sig. Sen åker jag nog och hälsar på min älskling. Det är långa passet för honom imorgon. Senare när vi kommer hem är det bara film och mys som gäller. Åh jag längtar!

Fick reda på att Sofia kommer hit på måndag, det ska bli roligt! det var längesen vi sågs.
Även syrran kommer så vi blir ett "himla" gäng=)
Långpromenad med massa tjejsnack kanske? Det låter lockande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0