Onsdag 6/2-08

Jaa, vad har hänt sen sist? Inte allt för mycket tror jag. Det har varit ganska stressat nu ett tag. Jobb i måndags, macken på tisdag och jobb inatt igen. Men ikväll ska det bli kul, Sofia skall nämligen med och sen så är ju syrran bättre nu så hon ska också jobba. Så nu får grabbarna se upp! Ha ha

Beställde en del kläder igår från H&M och Halens. Kan ju hoppas att något passar i allafall!

Charlotta ringde mig igår och hade goda nyheter.
Vi har fått ett Pärlparty den 5 mars så nu är det bara att börja producera!
Vi insåg att vi inte hade så mycket tid fram tills dess men vi ska träffas på måndag.
Då ska jag vara där tidigt och hon ska bjuda mig på frukost. Sånt är mys!
Sen åker hon till Curaso (vet inte hur det stavas, men det är långt bort och väldigt varmt!) Så jag hoppas att hon hinner hem innan partyt =)
Vi har fått jätte mycket ny inspiration efter att vi tittade i en av hennes tidningar och det visade sig att hon hade alla stenar, pärlor och kristaller hemma. Hur bra som helst!
Sist jag hade varit hos henne tänkte jag inte på något annat på hela natten( jag jobbade).
Jag gjorde bara massa smycken och blandade färger.
Man ska ju egentligen skriva ner alla ideér, har ju säkert glömt bort hälften tills nästa gång vi ses.
Jag tycker verkligen att det är så kul! Jag brinner för det.
Hoppas att Charlotta tar tag i det och utvecklar sin affärsidé, tror verkligen att det skulle fungera.
Då kan jag komma och jobba åt henne, superplan om man frågar mig =)


Ska snart förbereda för maten, det blir soppa och ugnspannkaka idag, mums!
Men innan maten så skall Anders följa med mig ut på en promenad, ska bli kul!
Är så tråkigt att gå själv, är kul att ha någon att prata med.
Har ju sett varenda centimeter av Grästorp nu!!
Sen ska jag nog försöka sova en stund innan det är dags att åka in och träffa tjejerna.
Vi ska simma och basta och jag ska försöka sola lite också sen drar vi iväg till jobbet.
 Bra planerat!!!


Just det ja, höll på att glömma! Det är tvättdag idag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0