Måndag 25/2-08

Vilken härlig dag!
Jag vaknade runt halv tio, hyfsat tidigt om jag får säga det själv =)
Då berättade Anders att han hade fått tid hos tandläkaren så han var tvungen att kila (han skulle dra ut en visdomstand). Då kom jag på att Loke hade tid på BVC så jag fick klä oss i all hast och ge mig iväg. Där fick vi veta att vår goding nu väger 7,5 kg och hans hörsel var helt okej. Han fick ett MVG kan man säga =)
Sen fortsatte vi till Sofia som väntade på oss och vår promenad, synd att det blåste så mycket för annars var det ett jätte fint väder med sol för en gångs skull. Efter promenaden var vi givetvis hungriga så ordnade lite mat och sen såg vi på Top Model och efter det var det dags för Sofia att ge sig av eftersom hon skulle iväg till jobbet. (Anders sov under denna tiden )
Vid halv fyra tid kom syster yster och hälsade på. Vi tog också en promenad och den blev en aning längre än min och Sofias. Vi gick runt Töfta (nog inte så många som vet vart det är) men det tog en och en halv timme att vara ute och traska så vi var hyfsat möra i benen efteråt. När vi kom hem så var det bara att hoppa i säng eftersom vi skulle iväg och jobba natten och då ringde min kära mor och bjöd över oss på lite te. Tyvärr fick vi ju tacka nej och det var himla tråkigt eftersom det var längesen vi träffades och det hade varit mysigt att sitta alla tre. Vem vet, jag och Loke kanske kommer och knackar på hos mamma imorgon kväll istället =)
Var tvungen att köpa välling till Loke förut och köpte då ett storpack på 20 liter. När jag kommer hem ser Anders att det var utgånget datum på den (01022008) så jag går tillbaka för att byta den, och det var inga problem. Men när jag ska välja en ny förpackning tittar jag ju givetvis på datumet och ser då att dom gick ut i mars 2007. Nästan ett helt år gamla!!! Jag bytte då märke och kommer att hålla ögonen öppna i fortsättningen. Skandal om jag får säga det själv!
Som sagt, en helt underbar dag!!


Kommentarer
Postat av: proppan

JÄÄÄDRANS ICA!

2008-02-26 @ 10:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0