Det gick!!

Ja för bilen alltså.
Den gick igenom besiktningen utan en enda anmärkning. Åh så skönt!!
Det är alltid nervöst att få sin bil granskad på det sättet.
Men Kian klarade det bra och jag är stolt över henne. (ja, det är en hon)
Tror att detta är första provturen i maj 06


Härligt det var att komma hem från jobbet, sätta på datorn och läsa alla mina vänners bloggar. Det var många inlägg tills idag och det är så kul att läsa vad ni andra har för er. Känns som om man har träffats och det tycker jag är bra för jag har inte så mycket tid nu känner jag. Det är alltid något som ska göras. Men efter att jag har suttit vid datorn en stund måste jag själv skriva av mig lite grann och sen är det bara att krypa ner i bädden. Jag slappnar av på detta sättet.

Idag kommer jag att gå upp 13:00.
Vi ska på Lokes första utvecklingssamtal och efter det blir det liten shopping på Ica och sen ska vi ge oss på att bygga pepparkakshus. Kommer nog att gå suveränt!
Men jag är lite bekymrad för Linda sa att det var jätte svårt och hon var typ skitsur hela tiden.
 Tyvärr är vi ju rätt lika vad det gäller humöret (ingen bra likhet) så anders kan få det lite jobbigt senare idag.
Men jag ska försöka vara lugn och fin, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

E inte riktigt säker på om det är reklam för bilen eller för Etage - snygg bild var det iaf :)

2008-12-08 @ 19:11:18
Postat av: Linda

Hur gick det :D?

2008-12-09 @ 00:48:17
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0