Den är tillbaka!!

Min läslust alltså! Boken jag läser måste ju vara minst sagt intressant för när jag tittade på sidan i boken så hade jag redan läst 228 sidor! Tror att det var två dagar sen jag började läsa ordentligt. Men det känns skönt att min normala form är tillbaka iallafall ;)
Älskar ju verkligen böcker i pocketform. Vet inte varför men det kan ha med att den är så praktisk att ha att göra med. Man kan vika boken lite som man vill, den är inte tung och den gör sig snyggt i hyllan och man får plats med massor av pocketar och den är inte dyr. Glömde jag något?




Vi har ju sagt att vi vill ha en spalje till trappen. Som det är nu känns det lite otäckt när det är så öppet. Sagt och gjort. Idag kom far hem med en färdig spalje som han har fixat till oss. Vi får den i julklapp och vi är riktigt nöjda med den. Tycker ju att den är snygg som den är men man kanske ska lite färg på den? Vi har nog tänkt oss svart, räcket får också bli svart i såfall.



Idag är det mycket som ska göras. Vi ska till Forshall och köpa lister (våra trösklar är ju inte riktigt klara), sen ska det ordnas lite julklappar. Vi har lite att greja med hemma också. Vill få upp sakerna, såsom hyllor och lite grejer, på toaletten där uppe. Bara för att man inte använder den så mycket så får vi ju inte glömma bort den. Sen ska det upp tavlor. Det är ett stort projekt som vi inte riktigt orkat ta tag i. Vi får se vad vi hinner idag för vi får inte glömma av städningen. PUST OCH STÖN!!!
Saltade uppfarten för första gången igår. Det var roligt. Ska väl tillägga att det var FÖRSTA gången i mitt liv som jag gjorde det. Vi får väl se hur länge som jag tycker att det är roligt.

Tråkigheter angående schemat på jobbet. För alla andra!!!
JAG
är helnöjd! Jag kommer att gå kvar ständig natt,
 vilket är toppen och jag kommer att börja senare på söndagar (21:00 - 05:30).
Jag behåller min lön och allt är frid och fröjd.
Vi får väl se hur länge detta håller i sig men så ser det ut just nu.
 Detta drar igång efter nyår.


Kommentarer
Postat av: proppan

va gött me jobbbeskedet då..livet blir lite lättare när man vet hur man har d me d där! =)

2008-12-10 @ 11:35:08
Postat av: Linda

jag tycker inte ni ska måla det!! VERKLIGEN INTE! ... sen tänkte jag på fredag.. köp hem marsipan och såndär mandel va det nu heter :S kommer inte på vad det heeeeter! ah i alla fall så kan man göra julgodis också :D kul juuh!

2008-12-10 @ 12:15:49
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0