Lördag 9/8 - 08

Det var ju inte allt för genomtänkt när jag och älsklingen gjorde schemat för denna helgen. Det är Grästorpsfestival och vi jobbar hela dagen. Jag nu och sen kommer Anders och byter av mig. Perfekt!? Vet inte vad vi tänkte på. HAr gått här och hoppats på sämre väder, gärna regn och åska, så att jag kan gotta mig åt att ingen annan heller kan gå på festivalen. (Det är ju det enda som händer här i grästorp!) men vädret ser ut att klarna upp och det är ju typiskt. Då känns det ju ännu hemskare att jobba då. Men men... planerar att ta mig lite bra filmer på topplistan som jag kan se ikväll när Loke Toke har somnat.

Vi spelade "Buzz" för fulla muggar igår.
 Klockan 01.00 kom vi i säng så när klockan ringde 07.00 i morse kunde jag inte ta mig upp.
Jag var så trött!!!
Men nu är klockan lite över 09.00 och jag har öppnat macken och tagit emot mina första kunder så livet traskar på, även fast man hade velat bli kvar hemma mellan dom varma lakanen och mina varma älskling.

Även husplanerna spinner vidare. Vi tog tillbaka ledning och efter det hörde vi inget mer. Men jag är inte så naiv så att jag tror att dom har gett upp. Å nej på måndag slår det säkert till! Usch vet inte hur jag ska tackla det här. Är det värt att lägga hur mycket pengar som helst om man verkligen vill ha huset? Det kommer väl andra hus, eller? Men det känns ju så bra med detta hus!! Vi har ju redan inrett i våra tankar, både jag och Anders. (Inte bara jag denna gången).

Kommentarer
Postat av: proppan

JOHO D BLIR FEST OAVSETT FÖR D E INOMHUS ME IÅR! pillutta dig! nä förlåt, men va tvungen o säga d o vill oxå säga att d e skitsynd att du inte kan va me gumman! lämna toke hos mormor o släng dig ut! puss på dig

2008-08-09 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0