Jag saknar henne...

En gång var jag smal, jag mådde som en prinsessa och jag tyckte att jag var snygg. Att kunna ha på sig dom kläderna man vill och se riktigt bra ut i dom stärker självkänslan väldigt bra.
Så man kan väl säga att just nu är jag hundbajsen som har fastnat under ett par skor.
Vi har ätit så mycket skit det senaste så jag mår dåligt bara jag tänker på det. Det är ju inte så det ska vara. Man ska ju må bra av att äta mat och man ska äta med måtta. Lite träning på det så är saken klar.
Lätt att säga, svårt att utföra.

Detta var jag en gång i tiden.



När jag tänker efter så var jag nog inte så lycklig under denna tiden heller. Visst, jag kom i mina kläder men jag var ständigt orolig för att gå upp i vikt och jag kämpade hela tiden för att gå ner ännu mera. Jag såg ju inte hur fin jag var, det gör man ju inte. Men att ständigt hålla på med dieter, det tär på en. Men jag kommer väl att få leva med det.

Jag inser givetvis att jag var yngre och att jag inte fått Loke på dessa kort. Honom vill jag för allt i världen inte ha gått miste om. Men jag kan väl få tillbaka orken och lusten att träna och äta riktigt.
Jag vill ju vara en sexy mama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0