En olycka

Ja det måste nog kallas för det, det jag var med om i söndags på väg hem från macken. Jag körde verkligen på en stor sten som låg rätt på vägen. Trodde kanske att det var en grävling eller ett rådjur men då hade det nog blivit andra skador på bilen. Jag klarade mig iallafall helt oskadd, fick väl en smärre chock men allt löste sig till slut. Utav alla bilar som körde förbi mig den kvällen så var det bara två som stannade och frågade om jag behövde hjälp. Stort tack till dom! Skadorna på bilen var inte så stora som jag befarade, jag kommer nog undan hyfsat billigt men det är tack vare att Anders har en underbar bror som kan hjälpa till med sånt.
Men just den känslan av att tro att nu är det kört, den kommer att infinna sig ett tag tror jag. När bilen slog i vägen igen lät det som om alla rutor i hela bilen sprack, det var ett fruktansärt ljud. Och sen när jag inte kunde kontrollera ratten och förstod att det var punktering och bara försökte hålla mig på vägen, då insåg jag att jag hade tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0