Torsdag 24/4 - 08

Å underbara väder! Jag gick upp halv nio och tog på mig "promenadkläderna" och gick runt Forshall. En runda på 45 minuter och det kändes jätte bra! Har inte hunnit göra så mycket mer.
Få se vad denna dagen har mer att erbjuda.
Jag vet att jag ska ställa mig och laga massa mat och senare kommer syster och hälsar på.

Jag känner mig mycket bättre idag, hostan har minskat och huvudvärken är så gott som borta så nu leker livet.

Imorgon blir det frissan, behöver en uppfräschning nu när våren är här. Har även köpt en ny plattång så nu ska jag börja platta håret igen (den plattången måste användas! kostar 1000 spänn så den får göra skäl för pengarna)

Köpte utemöbler igår också! Glömde ju berätta detta! Notan slutade på 3500 kr. Då fick vi ett bord, fyra stolar, fyra dynor med matchande parasoll och en fot som parasollet ska stå i. Vet inte om det var dyrt eller billigt men vi köpte det på Sommarmöbler och det känns ju bra och gynna dom istället för att åka till typ Jysk. 

Kommentarer
Postat av: proppan

gott me nya sommarmöbler..va oxå ute på promenad förut..stavgång! hur går d me kuren föresten? ja vi frågar dom, o anneli me då, har inte d andras nr. =) ja funderar på
ota tåget tidigare t gbg imorrn o träffa natalie en sväng innan vi ska ses..2flugor i en smäll du vet...men hon har inte svarat än. kläm

2008-04-24 @ 14:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0