Tisdag 8/4 - 08

Oj var detta är roligt!!! Att jobba i butik är något som jag skulle kunna tänka mig att göra. Det är roligt att prata med folk och vara social. Det är lite mer än vad man är på natten på Premier. Där önskar man bara att klockan kan bli sex så att man kan komma hem och stupa i säng. Nu har jag inte jobbat på Premier sen i torsdags och det känns väl bra. Känns ju surt att inte tjäna pengar men det är ganska gott att ta det lite lugnt också. Fast lugnt är väl egentligen synd att säga. Har ju gjort en hel del ändå! Ska dock jobba på onsdag så man hinner aldrig riktigt sakna jobbet =) som om man skulle göra det! Gick ju hemma ett halvår innan jag stoppade in fötterna på Saabs område och jag saknade det inte ett dugg!


På fredag är det pärlparty! Ska bli så skoj! Vi ska packa ner allt vi har och åka till Louise i GBG. Hoppas nu att hon har fått ihop ett gott gäng så att vi kan få oss en riktig utmaning. Vi har en hel del nya grejer nu som det ska bli roligt att få visa upp. Alltid lika spännande att se om kunderna tycker lika bra om våra grejer som vi gör =) Har gjort ursnygga fotlänkar i silverkedja och kristaller. Kommer att vara urläckert till sommarn när man är på stranden.
I allafall så har nu min boss Charlotta skickat hem mig med ett uppdrag. Jag ska göra 6 stycken "pärlor på tråd" halsband tills på fredag. Jag gjorde ETT igår. Tar ungefär en och en halvtimme per halsband. Så ja, jag har att göra! Men det är bara kul!


Kommentarer
Postat av: proppan

saaaab...trist...men d e ju jobb iaf. kul me pärlparty...får väl försöka ha nåt här fram över..i maj kanske=) nu sitter ja på jobbet o väntar till kl blir 21.15 puss

2008-04-09 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0