Söndag 27/4 - 08

Igår var jag ute och dansade med syrran och Sofia och vi hade en riktigt trevlig kväll. Men när jag körde hem kunde jag inte låta bli att ringa min älskling och bara sa att jag älskar honom så mycket och jag hoppas att vi alltid kommer att vara tillsammans. Att vara ute på krogen är ju som att vara på en köttmarknad. Alla är ju bara ute efter att få sig ett ragg. Visst, jag har ju varit där också men nu kändes det bara så patetiskt. Jag vill bara kunna gå ut och dansa men det går ju inte! Överallt ser man killar som försöker stöta på tjejer och tjejer som klär sig så utmanande så det är nästan så att man tycker att dom får skylla sig själva om någon skulle få fel uppfattning om vad dom egentligen vill. Efter att jag varit och köpt maten som jag skulle ha med mig hem började jag att gå till bilen och på vägen låg det folk som spydde och folk som pissade överallt och gatan var äcklig och jag fick sån avsmak. Det livet lockar inte, det var efter det som jag ringde anders och bad honom att aldrig lämna mig. Jag vill inte ut i den världen igen. Jag kanske har blivit gammal eller förståndig men jag trivs så bra med det livet vi har. Och det är betydligt roligare och äta middag med goda vänner och spela spel än att gå ut på krogen. Anders har sagt det länge men jag har inte lyssnat på det örat men han har rätt.

Kommentarer
Postat av: proppan

så du menar att du aldrig mer vill ut o dansa me mig??? ;)

2008-04-28 @ 14:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0