Onsdag 30/4 - 08

Idag är det Valborg och ja, det var väl det. Inget att fira direkt, enligt mig alltså.

Vi kommer att få lite gäster idag. Petter och Mi kommer hem och hälsar på. Ska bli trevligt! Hoppas bara att vädret klarnar upp så att vi kan sitta ute. Just nu ser det väldigt mulet ut.

I natt är det sista jobbdagen för denna veckan. Även fast jag inte jobbar så mycket så tycker jag att det är underbart att vara ledig =)

Morgondagen ser ganska så lugn ut. Ska nog bara umgås med mina älsklingar.

På fredag blir det Jysk och lite shopping. Ska köpa en box att ha på altanen där jag kan ha våra dynor. Som det är nu är dom inkörda i garderoben och det ser inte så trevligt ut.
På fredagkvällen blir det Bowling på Buddy´s med jobbet och efter det blir det mat. Ska bli jätte trevligt, jag gillar verkligen att bowla!

Igår var jag förresten på Tygladan i Vbg och jag hittade massor av fina grejer.
 Dom har så mycket mer än bara gardiner och tyg nu.
Mycket roliga inredningsgrejer fanns det och det var himla bra priser också.
Jag kom hem med 2 st par panel längder, ett ljusfat, lite stenar (turkos), 2 st ljuslyktor (turkosa), 4 st tabletter (att ha på bordet), ett litet block (shopping lista) och servetter.
Allt för bara 377 :-
Jag är jätte nöjd och jag kommer att åka tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0