Onsdag 23/4 - 08

Trodde verkligen att jag var på bättringsvägar. Det kändes verkligen så igår så jag tog en promenad och sen hälsade vi Anders på macken. Men på kvällen så startade hostan! Var uppe halva natten för jag kunde inte sluta hosta. Så det var bara att ringa och tacka nej till jobbet ikväll igen. Inte bra! Men idag ska jag stanna inne, fast det är så bra väder. Jag gillar det inte!

På fredag är det Joe Labero så jag hoppas verkligen att det vänder nu! Något sådant kan man ju inte missa.

På lördag hoppas jag på fest. Hoppas kanske till och med att Sofia kanske kan dra ihop lite folk (hoppas att hon läser detta). Har alltid kul på hennes fester. Då är dansen igång redan på förfesten och det är toppen. Känner att jag vill skaka rumpa ha ha

Ikväll blir det Lord of the Rings. Kände bara att jag ville se den filmen.

Kommentarer
Postat av: proppan

halloj där. klart ja läser. läser du min? bli frisk nu miafia annars blir d inte bra vöttö! få se på lörda nu hur d blir, maria kanske skulle t skövde o josse har precis skaffat hund o skulle jobba...men ska kolla över läget =) kläm

2008-04-23 @ 13:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0