Vardagen är här igen

Ja nu så har det mesta lagt sig. Vardagen är tillbaka och man måste komma in i lite rutiner igen. Har nästa svävat på små moln i några månader =) Men jag har verkligen älskat att vara brud. Det var himla kul att få all denna uppmärksamheten. Så nu hoppas jag att någon av mina vänner snart ska gifta sig så att jag kan få vara med och få henne att känna sig så speciell som jag har känt mig.
Bilderna kommer inom kort, vi håller på att samla in lite grann från alla som var med. Våra alldeles egna vigsel kort har vi hemma så tack korten kommer att vara iväg skickade inom kort.

Alla presenterna är öppnade och vi är mer än nöjda.
En hel del pengar har vi fått, vilket är så toppen. Vi kommer nämligen kunna fixa på hus och uteplatsen. Sen så fick vi respengar och fina prydnadsaker i form av hjärtan. En ångkokare var i ett av paketen och den är jag lite spänd på, har nämligen ingen aning om vad man ska ha den till =)
Vi fick allt en hel del mer fina saker men som sagt, tack korten kommer att komma inom kort.

Måste ta tag i träningen igen. Visst bröllopet är över men jag har fortfarande en hel del vikt som ska bort. Det var dock en hel del brieost på köttfaten i lördags och det blev mycket över som jag har svårt att hålla mig borta ifrån. Vet inte när det blev så gott med BRIEOST?

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0