Ringen är beställd!!

Anders var ledig igår så vi bestämde oss för att spendera hans lediga dag med att shoppa lite.
Vilket jag vet att han hatar. Om det inte är till han själv förstås ;) som typ datorer, tv apparater och nya filmer eller spel. Men det var inte det vi var ute efter denna gången utan vi skulle titta på en vigselring.

Visste på ett ungefär hur jag ville att den skulle se ut. Jag ville ha något med någon sten i men den skulle ju matcha med förlovningsringen också så vi bad om att få titta. Expediten inne på Guldfynd var otroligt duktig och jätte trevlig och det räckte att hon tog fram en bricka med ringar och så hade jag hittat MIN ring.
Det är en ring i guld som är stansad hela vägen runt så att det faktiskt ser ut som stenar. Den glittrar otroligt vacker och gjorde sig jätte bra ihop med min första ring. Hade inte tänkt lägga så mycket pengar på ringen men Anders tyckte att jag skulle ha den och jag blev verkligen jätte rörd. Började faktiskt nästan gråta samtidigt som jag hade det största leendet på mina läppar.

Älskar min Anders så mycket. Han vill verkligen alltid att jag ska få det bästa.

 

With love

Mia


Kommentarer
Postat av: Sara!

de blir jätte fint! va glad jag är för er skull!

2010-03-13 @ 15:32:13
URL: http://thengis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0