Min klänning...

... kommer att bli så fin!
Var ju hos Birgit idag och hon nålade och grejade och sedan visade hon en färdigsydd klänning i min modell som hon hade gjort, den var i jättefint rosa tyg, och klänningen var fantastisk.
Har valt att ha överdelen i ett annat vitt mönstrat tyg så efter vi varit hos Birgit åkte vi till Ladan där vi köpte tyg till pojkarnas kläder. Dom kommer att ha samma tyg i deras västar som jag har på min överdel och sedan kommer dom att ha svarta byxor och svarta flugor. Dom kommer att vara så stiliga =) Fick med mig tyg till bägge pojkarna för bara 99 kr. Hur bra som helst!

Tillbaka för mera provning på torsdag =)

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: maria

Härligt :)

2010-03-31 @ 09:04:11
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0