Jag gillar ju...

...både böcker och filmer.
Lika mycket som jag gillar att titta/läsa så gillar jag ju att samla på dom.
Min absoluta favoritförfattare är Nora Roberts och just nu finns det två nya böcker som jag inte har.
Känner att dom saknas i min hylla.


"Svart ros"
Älskar när hon gör sina triologier. Detta är andra delen.




"Dödligt villospår"


Nora Roberts skriver alltid med antingen en perfekt blandning mellan spänning och romantik eller så är det magi och romantik. Kan inte säga vad som är bäst. Har hitills inte hittat en enda bok av henne som jag inte blivit alldeles fast i. Alla hennes böcker får mig fastklistrad och jag vill helst bara sitta ner i en härlig fåtölj och bara dricka te och läsa en regning dag. Går i och för sig lika bra med en filt i trädgården och härlig sol och fågelkvitter.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: proppan

man kan gå vårruset oxå =) ;)

2010-03-30 @ 23:27:54
URL: http://livetilillabyn.blogg.se/
Postat av: Lina

Böcker r inte min grej... hmm.. läser de jag måste.. i nästan protest.

2010-04-01 @ 10:09:02
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0