Fest hos Sofia

Äntligen så var lördagen här. Hade verkligen sett fram emot denna dagen under lång tid.
Den började med att syrran kom hit och vi mätte och vägde oss. Hade inte rört mig så mycket på vågen men mina kroppsmått var desto bättre. -2,5 cm i midjan. =)

Sen åkte vi och hämtade upp Sofie och begav oss till Marika där vi skulle ha lite tjejsnack med champagne i hennes badkar. Himla mysigt men det blev givetvis stressigt när vi alla fyra skulle göra oss iordning. Så vi blev tyvärr lite sena till Sofia och jag kan ärligt säga att jag skämdes när vi dök upp och Sofia hade gjort iordning massa goda tilltugg och dipper och välkomstdrinkar. Men vi hann iallafall innan Mellon startade, alltid något. =P
Att Anna vann var himla kul. Hoppades på henne, Salem eller Darin. Kan väl känna att jag tror att Salem hade haft större chans men Anna är så söt så det går nog vägen =)
Efter Mellon så begav vi hos utåt. Vi hamnade på Lipz och där dansade vi hela kvällen lång och det var längesen jag hade så roligt.


Välkomstdrinken var smaskes


Sofie, Hanna och Linda


Supergoa Marika och jag


Mer på mig och Marika


Linda och Henkan


Linda, Sofia och Hanna


Marika och Henkan hade det roligt


Sofia och Lars var kvällens värdpar. OCH jag tycker att Lars var huslig =)


Marika gör en efterapning av Sofias välkända plutmun =)


Sofie och Henkan


Jag och syrran


Fina flickor


Henkan ville också vara med


På Lipz


På dansgolvet


En mycket rolig och lyckad kväll med helt underbara personer. Detta SKALL göras om!!!


With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det för jävla toffs ja har då!!

2010-03-14 @ 18:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0