Bröllopsfärgningen är påbörjad

Hade tid hos frissan för att fixa håret inför bröllopet. NU??? tänker ni och ja, måste vara ute i god tid för jag vill ha riktigt fina och ljusa slingor i håret tills i maj.
Så vad gjorde jag då hos frissan? Jo jag avfärgade håret.
Hade ju väldigt rött och det är svårt att få upp det ljusa då.
Var givetvis tvungen att färga över den färg (orange) som var resultatet av avfärgningen och då fick det bli en brun färg istället. Sista mars kommer det att bli slingor =)

Avfärgning

Resultatet av avfärgningen = ORANGE






Innan och efter.

Det är inte jätte stor skillnad men jag vill att helheten fortfarande ska vara brun med ljusa slingor i så jag är jätte nöjd med denna färgen. Härligt att få bort det röda. Nästa gång jag ska färga håret hemma så kan ni väl påminna om att inte ta något med rött!! Gör nämligen alltid detta felet.


With love

Mia















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0