Andra chansen

Har ju inte följt Melodifestivalen lika väl som jag brukar göra men jag har väl ändå haft hyffsad koll tycker jag. Därför kan jag väl med säkerhet säga att jag tycker att rätt bidrag gick vidare från Andra Chansen. Pernillas låt är en riktigt schlager dänga som man blir glad av och gärna vill dansa till. Jessicas ballad gör mig rörd och jag ryser av välbehag när hon sjunger. Gillade den skarpt! Men tyvärr har ingen av dessa någon chans i finalen. Har mina favoriter och jag tror på Salem al Fakir eller Darin.

Denna gången såg jag inte Mellon ensam. Sofia kom hit och lagade middag. Även syrran döck upp och höll oss sällskap. Det blev Tacokryddadkycklinglasange, (Vilket jag tror att jag gjort tidigare) och det var gott men starkt! Men jag gillar stark mat så det var ingen fara. Det blev dock aningens varmt ett tag =)


Sofia höll lille Thor ett tag. Uppenbarligen tillräckligt länge för att han skulle hinna spy på henne.
Upptäckte du det själv Sofia?  =)



Syrran var snygg som alltid


Det var en väldigt lugn kväll (vilket det inte kommer bli nästa vecka när vi ser på Mellon =) Längtar!!
En kopp te på kvällningen var det som bjöds på idag.


Vi pussades lite mellan låtarna


Måste ju säga att jag fortfarande tycker att jag är rödhårig =(

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: proppan

nej upptäckte inte spyan men tyckte d luktade...hmm får ha ett snack me thor.



jag tycker nog oxå att du e rödlätt fortfarande

2010-03-06 @ 23:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0