Tid med vänner

Det sista har jag spenderat all min lediga tid med mina vänner. Det har blivit att jag börjat att umgås med Linda Granberg, mamma till Hampus och Oliver som Loke älskar att leka med. Och det är jätte kul, alltid härligt med nya bekantskaper.

Som tack för all hjälp med bröllopet så tog vi med oss Petter & Mi (våra toastmasters) till Koppar´n i Vbg. Maten var bra som alltid (valde lax =) och sällskapet var ju enormt trevligt. Det enda som störde mig och som jag aldrig tänkt på tidigare var ju att det "brummade" så förbannat där inne. Måste ju varit AC:n eller något men jag kan utan att överdriva säga att det kändes som om vi befann oss på Danmarks färjan.
Efter maten tog vi oss en promenad och hamnade på Hamnkrogen där ett band spelade. V blev sittandes och pratade en stund. Pojkarna med var sin kaffe, jag tog en glass och Mi njöt av en öl. En himla trevlig kväll som vi måste göra om snart igen.















With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0