Sthlm & KISS

Vilken lyckad helg!
Vi åkte upp i BMW:n på fredagen jag, Anders, Olsson, Olof och Linda. Tog nästan exakt 5 timmar med alla stopp och kissepauser.
När vi väl kom upp och checkat in fanns det ett Max i närheten och det fick bli våran räddning. Men shit! Vad trött jag är snabbmat! Nu får det vara bra på ett tag.
Lördagen började tidigt med att vi intog hotellets frukost. Åhh så gott! Det fanns allt att välja på. Det är då jag passar på att äta vitt bröd. Måste lära mig baka bröd. Är så trött på köpebröd!
Dagen fortsatte inne i Stockholm, vi fick ta tunnelbanan eftersom hotellet vi bodde på låg i Solna. Men det var inga problem, tar bara 10 min att åka. Vi strosade runt lite i Gamla stan och tittade i lite affärer. Vi fortsatte promenaden och hamnade på Sture plan. Efter det åkte vi tillbka till hotellet för att "chilla" lite innan konserten.
Förbanden till Kiss var bandet Mustasch (ingen höjdare enligt mig) men efter dom spelade ju Europe och dom var toppen. Fick iallafall upp min stämning. När sedan Kiss äntrade scenen var jag helt fast. Stod upp och diggade mestadelen av konserten och kände igen dom flesta låtarna. Det gjorde att man fick upp värmen lite granna och det behövdes eftersom det var svinkallt. Ingen skön sommarkväll inte!
På söndagen var det dags för hemgång. Vi åkte tidigt, nästan direkt efter frukosten. Längtade jätte mycket efter barnen så resan hemåt var aningen jobbigare och kändes aningen längre än resan upp.

Här kommer lite bilder på våran helgen.


Vi knöddes första tiden i baksätet


Eftersom vi var i Solna var vi ju tvungna att besöka AIK-shopen. Den ligger ju givetvis vid Råsunda arena där dom hade dessa fina bollar =)


Anders träffade på sin idol inne i Gamla stan


Vi hittade en hel butik full med BARA Ben&jerry´s glass



Lite posering


Snart dags för konsert








Konserten är i full gång






Vi hittade Subway på hemvägen.


With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra du passade i jeansskjorta (eller om det är klänning, ser inte) :) Den där Ben&Jerry affären hade man ju gärna velat besöka :D

2010-06-15 @ 09:13:26
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Sara

trevligt ni verkar haft det! va dom bra? Syns verkligen att du gått ner i vikt, jätte fin är du! Kram

2010-06-15 @ 16:14:50
URL: http://thengis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0