Fin måste man vara...

...Så på måndag blir det till att ringa frisören. Måste få bort det röda ur håret, vill bara vara en snygg brunett med ljusa slingor.  Och med erfarenhet så vet jag att det tar tid att få upp det ljusa i slingorna när man har så mörkt som jag har det nu, så det lär ju bli fler än en behandling innan bröllopet. Bäst att vara ute i tid.
Funderar också på att be linda fixa lösnaglar på mig. Har aldrig haft det så tänkte prova att ha det och se hur det tar sig på mig. Har ganska så korta och korviga stumpar till fingrar och jag har hört att längre naglar med fransk manikyr gör att helheten ser snygg och lite slankare ut. Syrran är duktig på det så det är nog inga problem. Det är ju även hon som ska ordna min make-up och min frisyr. Tur jag har =)
Har iallafall bestämt mig för att inte sätta in löshår. Man får väl helt enkelt ordna frisyr efter den längden man har.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: nilla

Halloj där!

Tusen tack för dina rara ord...det värmer gott att få lite stöd & råg i ryggen.....Ja det finns verkligen rötägg i vår herres hage...hihihihiii...men som tur är är dom flesta underbara precis som du!



Trist att få negativt när det inte är ens fel...



Ska bli spännande att följa vägen till bröllopet.



Kramizz Nilla

2010-02-20 @ 22:17:05
URL: http://www.pennyshouse22.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0