Vad ska jag ta mig till?

Ringde till Försäkringskassan igår och fick reda på att jag inte får rätt till sjukpenning. Så vad ska jag göra? Jag kommer inte att fånågra pengar i september!! Vad menar försäkringskassan med detta egentligen? Att jag ska jobba? Men hur ska jag kunna göra det när jag inte får röra mig!!! Försöker få tag i den läkaren som gjorde ultraljudet på mig men det verkar vara stört omöjligt. Fortsättning följer....

Fick iallafall underbar hjälp igår. Mamma och Roger kom och var med mig nästan hela dagen. Roger grejade i trädgården =) och mamma var hushållerska åt mig. Sen kom Linda och lagade mat och bakade paj och sedan dammsög hon. Jo! Jag kommer nog kunna vänja mig vid detta. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0