Nu är vi här...

i v.34. Som vi har väntat =)
Anders jobbar sent ikväll så Loke ska sova hos mormor och Roger. Känner redan att jag saknar honom. Men det är alldeles för ansträngande att ha honom helt själv. Orkar inte det ännu.
Men jag har börjat att röra på mig lite lätt. Igår gjorde jag tex tacos. Har ju inte lagat mat på över en månad så det kändes jätte kul. Gillar ju matlagning så jag har faktiskt saknat att inte få stöka runt i mitt eget kök.
Idag har jag grejat lite mera. Städade toaletten medan Anders dammsög. (Nu kan vi ju dela på det igen) Men jag blir ju trött fort och får vila en stund efteråt. Efter vilandet så planterade jag om lite blommor som har stått och väntat på mig länge nu. Det var kul och det blev bra.




Anders och Loke kom hem till mig med rosor igår. Mina sötisar!



With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Ehrniz

Nice!

2009-10-18 @ 18:35:12
URL: http://ehrniz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0