Ingen fara!

Som tur var fick jag åka hem igen.
Har ju haft en konstig känsla och smärta i underlivet i några dagar nu och tog tag i det och ringde förlossningen. Läkaren sa att jag skulle komma in för en undersökning med tanke på hur min bakgrund såg ut. Så barnvakt fixades och jag grät som en tok över att behöva lämna Loke. Sist jag åkte in på kontroll var jag ju nämligen borta i 6 veckor. Men tack och lov så blev det inte så denna gången. Allt såg bara bra ut men jag måste ta allvarligt på mitt vilande och inte fuska. Vilket är ganska så lätt gjort. Har rört mig mer än vad som är bra men det är så svårt att inte göra dom där små enkla sakerna som att möta någon i dörren eller ta fram en kopp till kaffedrickarna eller gå med upp och pussa Loke godnatt. Summan av kardemumman är att jag får vara hemma ett tag till. Och det är allt jag begär.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: maria

Vilken tur för dig...

Tänk va överraskad jag hade blivit om jag hade mött dig i korridoren :)

2009-10-05 @ 15:45:31
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: Marita

Hej Maria!

Du vet nog inte vem jag är, men jag vet vem du är,,,

Jag följer din blogg varje dag tycker du är så otroligt stark som orkar med allt. Samtidigt förstår jag mycket väl hur du mår - dels med tanke på lilla Lokes syskon och dels med Försäkringskassan. Hade själv problem med Försäkringskassan för ca. ett år sedan - fick verkligen strida för min sak. Hoppas allt löser sig till det bästa och lycka till!

2009-10-05 @ 16:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0