Gårdagen var härlig och händelserik.

Den började med att jag och Anders (som var ledig) åkte in till Thn för att träffa min vän Charlotta på "Silverblomman". Oj, vad mycket fint hon hade i butiken!!! Men vi var där för att köpa presenter så det blev inga inredningsgrejer till hemmet denna gången.
När vi ändå var i stan passade vi på att luncha och vi hittade ett ställe där maten var jätte god.
Dit kommer vi gå igen när det blir tillfälle.
På hemvägen tog vi en sväng förbi Ritz konditori och köpte med oss fika som sedan Kim och Hanna och lilla Ella kom och smakade på. Det blev en jätte kul och trevlig kväll. Det var längesen vi träffade dom och Ella hade blivit så stor. Snart dags för dop, hoppas att jag kan vara med!!

Kim

Ella och pappa Kim

Bara docksöta Ella.

Hanna , du har rätt. Man vill ju bara äta upp henne!!!



With love
Mia




Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, hon är för gooo! Söta bilder på mina älsklingar :) Tack för igår!

2009-10-22 @ 12:28:38
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Maria

Grattis till killen :) Va kul! Hoppas att allt har gått bra!

Vi hörs

kram

2009-10-22 @ 19:50:51
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: proppan

ja du missar ju grejer när du springer in o föder barn hur som helst...lille Thor! =)

Jag har fått igång en lten kärlekshistoria med en högst oväntad ja :)

2009-10-28 @ 11:07:33
URL: http://livetilillabyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0