1:a Advent

Fick tidigt besök av mormor och morfar som kom på lite fika. Efter det så gav jag och Loke oss ut för att möta upp Linda som ville gå med oss på tipspromenad. Det ska bli vårat söndagsnöje här framöver. Det är härligt att ha något att gå efter tycker jag. Kan vara lite tråkigt att ta på sig skorna och bara gå men lite frågor och nummer gör promenaden lite trevligare. =)

På promenad

_______________________________________

Kvällen spenderades hemma hos mamma och Roger där vi fick adventsfika.
Dom hade pynta och allt var väldigt mysigt och jag kände att julkänslan smög sig på lite grann.




Loke har fullt med bulle i munnen =)



Sen måste jag säga att det är så kul att syrran ska flytta hem igen.
Kommer att spendera mycket tid med henne och det ser jag fram emot =)

With love
Mia


Kommentarer
Postat av: maria

Gick det bra med frågorna?! måste verkligen gå denna promenad snart.. vi glömmer alltid av det...grrrr

2009-11-30 @ 08:07:03
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: Maria

måste få de som en vana, vi gick alltid det förr,men huxflux så går vi inte längre.. måste bli en vana :)

2009-12-01 @ 10:10:52
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0