Lördag 9/5 - 09 forts


Kalaset började klockan fem. Christer fyllde 60 år. Stort grattis till honom. Han hade egentligen undanbetts sig all uppvaktning men barnen fick iallafall komma och gratta honom. Det bjöds på mat i form av hemmagjord potatissallad och köttfat. Det fanns också ett stort fat med frukt på. Tycker nästan att det är en av de allra bästa bjud/plockmaten. Det finns något för alla smaker. Vegetarianerna hade givetvis sina sesamnuggets och lite annat smått och gott.
Efter maten satt alla och pratade och klockan tickade iväg. När den visade kvart över sju tänkte jag att jag skulle runda av (skulle iväg på tjejkväll) men DÅ var det ju givetvis fika. Bullar, kakor och tårtor, det var ju bara att sätta sig och äta lite till.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du inte ätit Langos??

2009-05-10 @ 13:23:39
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, du undrar säkert varför jag skrev ovanstående till dig...å d undrar jag med när jag nu igen kollade på kommentarerna på Hannas blogg och såg att kommentaren inte alls kom från "Mia" utan från "Mamma" hihi Sorry ;p

2009-05-11 @ 13:05:38
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0