Fredag 15/5 - 09

Vi skulle ju iväg och "fira" vår förlovningsdag på Slusscafeét i Thn. Deras räkmackor är ju så himla goa!!
Och vad är bättre än att man firar sin dag tillsammans med goda vänner? Inte mycket.
Så vi bjöd med Hanna och Kim och Loke fick sig en ny favorit i Kim. Kim lekte och gullade med Loke hela tiden. Kim kommer att bli en toppen pappa. Nu menar jag inte att Hanna inte kommer att bli en toppen mamma, för det kommer hon. Men den Kim som jag kände från förr var man lite skeptisk till när det gällde papparollen. Men jag tar tillbaka det, tror starkt på honom nu.
Efter räkmacka blev det en promenad vid vattnet och sedan var det dags för glass. Mums! En toppenkväll helt enkelt.


Lite bus hann vi med innan vi åkte

Hanna & Kim

Jag & Älsklingen






Loke njuter av sin glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0