3 filmer

Först ut: Bröllopsduellen!!
En 3:a i betyg

Inget utöver det vanliga. En härlig tjejfilm som jag säkerligen kommer att se ungefär 100 gånger till.
Små mysig och två utav mina favvotjejer är ju med i filmen.

2:a filmen: Another Cinderella story

2:a i betyg

Känner bara att jag är trött på denna idé nu. Kan dom inte komma på något annat är Askunge sagorna. Styv systrarna är sjukt töntiga och huvudrollsinnehavaren ser ut som om hon vore 13 år. Nej denna filmen kommer inte att ses igen.

3:e filmen: Changeling
En 4:a i betyg

Detta var en film som verkligen berörde mig in i hjärtat. Jag tycker verkligen att den var så hemsk. Vet inte hur jag ska beskriva den utan att jag njöt när han fick sitt straff. Jag kände ingen som helst medkänsla.

Vilken jävla orättvisa det finns i världen!
Bara för att man har pengar så har man makt. Och så kommer det tyvärr alltid att vara. Det är väl bara att vänja sig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sa ju att changelin var bra :D!! eller bra och bra .. typ hemsk

2009-05-23 @ 21:31:37
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, jag vill hem och se Bride wars nu!

2009-05-24 @ 16:52:37
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Hanna

Bio efter Kopparn låter inte fel. Jag har ju velat se Änglar och demoner ett tag... Av de filmer som går nu är det den som lockar mest... men du kanske vet nån annan bra film som är på gång?

2009-05-24 @ 22:06:50
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0