Två dagar i rad!

Antingen bowlar man nästan inget på ett år. Eller så gör man som jag och bowlar två dagar i rad.
Dag nr två var jag tillsammans med jobbet och bowlade och år en bit mat.
Jag blev dock inte så långvarig för jag var hembjuden till Johanna och Fredrik för att se på Mellon och det kan man bara inte missa. Så när klockan slog halv åtta tog jag mina pinaler och stack därifrån. Vilket var tur om man har hört vad som hände nu i efterhand. Att ta hand om fulla folk är väl något utav det jobbigaste man kan vara med om?

Innan bowlingen fick jag special hjälp med make-upen av syrran. Hon är riktigt duktig på den biten.





Vi är ju som natt och dag.
Tycker att hon kan lämna lite skönhet till mig!
Det är ju nästan löjligt vad bra hon ser ut!!!



Kommentarer
Postat av: mi

du e jättefin Mia.. ibland e ni faktiskt väldigt lika... du har lite ljusare hår.... kanske skulle färga det tokmörkt:)

2009-03-04 @ 15:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0