Synd

Ja jag kan ju faktiskt tycka synd om Agnes om hon missar Melodifestivalen pågrund av sin lunginflammation.
Men jag kommer inte att gråta några tårar för det.
Nu har jag, en gång för alla, iallafall bestämt mig för vilken låt jag tycker ska få representera Sverige i ESC 2009.
Vinnaren är *trumvirvel* SARAH DAWN FINER!
"Moving on" som hennes låt heter har det mesta. Det är en bra låt, snygg show och Sarah är verkligen jätte fin.
Men mest av allt gillar jag att låten fortfarande,efter ett antal lyssningar, ger mig härliga rysningar.
När trummorna går igång i början reser sig håren på mina armar.
För mig är det ett gott tecken. =)


Så här låter hon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

När är Påsk? noll koll Jag åker 1/4 och kommer tillbaka 5/4...så det kommer bli intensiva dagar därnere :)

2009-03-11 @ 07:06:25
Postat av: Johanna

Vi måste rösta rösta rösta rösta RÖSTA RÖSTA RÖSTA på lördag! Vågar knappt tänka på vad som kommer hända annars =/ Jag håller med om att det är svårt att välja bland de som är bra. Däremot är det inte spec svårt att utnämna de sämsta bidragen ;p

2009-03-11 @ 07:08:20
Postat av: Linda

hur fna kan du tycka den låten är bra!? nu sitter jag på bilisten och lyssnat igenom alla! och inte fan va den bra!

antingen ska Molly Sandén - Så vill stjärnorna vinna eller EMD .. och va fan starpilots låt låter ju precis likadant som deras "hit låt" .. HERREGUD! hur fan pallar ni ha värsta middagarna för den skiten :s

2009-03-11 @ 07:30:20
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: Ehrniz

Vill bara säga att Linda INTE alls har lyssnat igenom alla låtar... Några sekunder här och var...

2009-03-11 @ 07:32:53
URL: http://ehrniz.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Du är utmanad! Och Molly Sandén eller Måns Zelmerlöf ska vinna! :D

2009-03-11 @ 11:33:26
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0